kort&glatt inlägg

skriver ett kort&glatt inlägg innan jag kryper till kojs!
såg på statistiken att det var rätt många som besökt min blogg idag och det
tycker jag är väldigt roligt, keep on reading <3

skoldagen var helt okej idag och jag slutade ungefär en kvart tidigare för att hinna med 15.15 bussen in till stan.
väl inne i stan hämtade mamma mig vid busshållplatsen och körde mig till stallet.
red ut på en barbacka tur på en pigg liten Safari! blev en skrittur med lite trav, ca 45 min.
när jag var tillbaks i stallet igen och släppt ut Safari gick jag och gosade lite med Pom. han stog idag.
jag trodde att jag inte skulle hinna rida honom för att klockan var nästan fem när jag kom tillbaks efter ridturen
med Saffe och pappa slutar jobbet fem och jag skulle åka med han hem. men då ringer pappa när klockan är lite över fem och säger att han blir lite sen för att han ska byta däck på mammas bil, kommer på ca 30 min.
så jag tar fram en bok som jag har i väskan och sätter mig i fikarummet och börjar läsa.

jag tänkte att det inte var värt att ta in pompe för pappa kunde ju komma när som helst,
men jag hade hunnit rida honom ändå för pappa kom två timmar senare.
har man en pappa som är tidsoptimist så har man!

väl hemma blev det att fira min storebror som fyller 17år idag! blev att äta tårtan som jag bakade
på praoen, riktigt god ;)
oj, jag skulle ta detta inlägg kort, men jaja.
hoppas alla haft en bra start på veckan, pusss/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0