en av de bästa

sakerna som finns är att hitta en sjukaste bra låt som man inte blir less på, i första taget.
sitter just nu och lyssnar på en av Eriks Hassles låtar.



min dag har inte varit speciellt händelserik. på skolan idag hade vi SO prov. kartan gick bra, skriftliga delen vet jag inte riktigt hur det gick.. känns okej!
efter plugget drog jag till stallet. red ut på en skritt&trav tur med Safari, han kändes jätte fin!

för övrigt är det snart höstlov, v.44, jag taggar! inget är bestämt än,men det blir kanske en utflykt, en utflykt lååångt upp i Sverige. återkommer om "utflykten" när jag vet mer.
nu ska jag plugga NO prov, yaaay...? pusss/emma

Kommentarer
Postat av: Evelina

Blir utflykt för mig i helgen ändå. Heidi hade bokat hotell och fixat någon fest vi skulle på i norge redan ;) Så de blir Finland och Norge på 3 dagar i helgen ;)

2009-10-19 @ 22:21:45
Postat av: ronja

Erik hassle är verkligen skit bra, älskar låten bomp in the road eller vad den heter!:D <3

2009-10-21 @ 23:17:51
URL: http://ronjalassander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0