Ryggont

Hej, här sitter jag med ryggont. Men för ett tag sedan fick jag en
riktigt rolig nyhet som lindrade en aning, men nyheten kan jag tyvärr
inte berätta än.

Nu har hela höstlovet gått och imorgon börjar skolan igen.
Känns jobbigt, men samtidigt är det ju kul att få träffa kompisarna igen.

Idag har jag inte gjort mycket alls. Sov hos Ewelina och vi drog oss ett
tag idag innan vi pallrade oss iväg på stan. Svängde förbi på Subway
sedan bar det av till stallet.
Det var när jag red Safari som jag fick ont i ryggen. När jag galopperade
och skulle bryta av högg det till i ryggen, gjorde jätte ont.
Vet inte om det är ryggskott jag har fått?

Jag har en riktigt rolig film som jag måste bjuda på!



Om ni vill se mer av hans roliga dubbade djurfilmer kan ni gå in på
hans youtube kanal och titta, klicka bara på länken nedan!
http://www.youtube.com/user/klaatu42#p/u

Hoppas ni haft en bra helg, pusss/emma

Kommentarer
Postat av: mandie

du,sådär har jag oxå fått i ryggen typ.

haha ni loves subway?

2009-11-01 @ 23:16:34
URL: http://amandamandie.blogg.se/
Postat av: Emil

Haha så jävla klockren "act like a cat" ;p

2009-11-03 @ 18:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0