mumsiga munkar

Hej, allt bra med er? Med mig är det bra och jag sitter och tittar på halv åtta hos mig.
Denna dag har varit rätt lik gårdagen, iallafall under tiden i skolan.
Jag har ju bild varje dag på skolan denna vecka pga elevensval så det är väldigt lugnt;) När jag och Josse hade ätit lunch var vi lite sugen på efterrätt så vi fick pengar av snälla Freddie och gick iväg till ICA. Där köpte vi vaniljmunkar, 3 för 15kr.
 
^josefin,          mmmumsigt..

Efter skolan tog jag bussen direkt hem. Amir vilar idag så mamma tog hand om honom och fixade iordning allt.
När jag kom hem la jag mig i soffan och tittade på tv. Kände att jag blev jätte trött och somnade. Blev väckt av min bror när det var middag och då kände jag mig lite piggare.

Om ungefär en timme är kl 21.00 och på tisdagar betyder ju det Desperate Housewives!!
Någon som håller med mig om att det är en super serie?;) pusss/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0