Mr Amir

Idag har det varit flera timmars bilfärd till&från Härnösand.
Men nu står han hemma i stallet, fina Amir.

När vi kom hem till stallet gick jag runt med honom så han skulle få sträcka på benen. Han var så söt, skulle hälsa på alla hästar. Sen tog jag in honom i stallet och borstade honom. Fia kom förbi stallet för att titta på honom, tror att även hon blev rätt kär i honom ;)
Innan vi for klappade jag på honom och gav honom mat & massa morötter.(:
I HÄRNÖSAND







HEMMA


*Matilda&Jasmine - ni får komma och hälsa på när ni vill.
Jag ska ta väl hand om honom!

pusss/emma

Kommentarer
Postat av: Hanna

ME like :)



Får jag komma å hälsa pååå? :]

2009-11-08 @ 20:51:12
URL: http://hannaforsberg.blogspot.com/
Postat av: sandra

men vilken snygging!

2009-11-08 @ 21:26:24
Postat av: Jasmine

Jag vet att han kommer få det bra hos dig!

Jag saknar honom, pussa honom från mig =)

2009-11-09 @ 12:22:12
Postat av: challe

Så himla snygg! :) vad är det för kategori? vad har den gjort och hur gammal är den?

2009-11-10 @ 23:22:54
URL: http://ristiniemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0