Möte

Kom hem för ungefär en timme sen. Sov hos Fia inatt och jag har varit i stan hela dagen.
Vid kl 18.00 var det möte för hoppgruppen på Hippo. Det talades om tråkigheter, men även om roliga saker som t.ex. julshowen som är den 6 december.

Före mötet var jag i stallet, skrittade ut på på Amir ca 45min. Han var mjuk och fin, red barbacka på honom för första gången, gick bara bra ;)



Igårkväll drog jag och fia först till mickiz, sedan drog vi ut med killarna och driftade i snön.
Askul, as usual!? Kvällen var sweet, kom hem vid halv två. Fia somnade direkt, men jag somnade typ halv tre, låg och tänkte på lite grejer.

Förresten, imorrn är uttagningen av Hårmodell!
Jag har beslutsångest, vet inte om jag ska gå dit eller skita i det?!
pusss/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0