Förlåt

för en dålig uppdatering. Jag hade ju tänkt skriva ett inlägg igår kväll, men jag somnade i soffan och när jag vaknade på kvällen så var jag helt mör så jag orkade inte gå upp.

Idag har jag inte varit i skolan pga feber och hosta, men jag har inte suttit hemma för de ;)
Jag tog 11.10 bussen in till stan. Mamma hämtade mig vid busshållplatsen och vi åkte till travet. Vi såg när Silver startade sedan åkte vi vidare till stallet. Jag gjorde iordning min lilla pärla och for ut på en lugn tur. Skrittade och travade och han var helfin!
När vi var tillbaka i stallet borstade jag av honom och pussade på honom, sen fick han gå in i boxen och mumsa på maten.

Hemma har jag inte gjort mycket alls. La mig direkt i soffan när jag kom hem och jag ska snart gå och krypa ner under täcket igen.
Jag har inte lagt in några bilder på datorn än, jag fixar det senare, men tills dess bjuder jag på en skön låt!

                        Jason Derulo - Whatcha Say

Vi hörs senare! pusss/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0