Drygt

att man måste plugga när det finns så mycket annat man kan göra!

Jag har läst ungefär hälften av mitt feta So häfte, men ska fortsätta läsa på det senare för jag ska snart hoppa i duschen!
Skolan idag har varit rätt chill, även fast jag hade 3 prov att göra!!!! Men dom gick ganska bra känns det som. På matte provet svarade jag på nästan allt, svenskan vet jag inte riktigt hur det gick :s , men idrottsprovet var iaf lätt, awsomeness!

Efter skolan hämtade mamma upp mig. När jag kom till stallet drog jag ut och red direkt. Det var riktigt mörkt ute så man såg inte så överdrivet mycket.. Men ridturen gick iaf rätt bra, han var lugnare idag.
När jag kom tillbaks till stallet nattade vi hästarna och åkte sedan hem.


Saknar mina fina pojkar<3..
Nu blir det duschen! pusss/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0