Lok/Reg Hopptävling Vännäs 22-23 maj

fredag-22maj
tävlade LD (70cm). Visste inte att det bara var en clearround(blir man felfri får man rosett) ,men det var det iaf och vi blev felfria. Safari var super duktig och pigg, lyssnade bra. så det blev en rosett.
Safari var inte tittig, eller han tittade lite på publiken när jag kom in på banan, men det var det enda. så han skötte sig jätte bra!

efter tävlingen fick Safari åka till teg och sova över där. duschade honom så han blev ren o fin.

safari tävling


lördag-23maj
tävlade LC (80cm). Safari gick jätte bra och han var inte ett dugg tittig. Han var pigg o framåt och vände finfint. Så rundan blev felfri och räckte till en andra plats! Är verkligen hur nöjd som helst. Våran bästa runda hittills.

jag ska lägga in fler bilder sen och pappa filmade när jag tävlade LC så jag ska fixa en film och lägga ut den.
ja det var väl som allt om tävlingen, idag (söndag) har jag och saffe varit ute på en promenix i det fina vädret. efter så drog jag till Fias stuga och gav kissemissarna mat, sen for jag förbi en gubbe o frågade om sommarbete, och vi skulle få ha hästarna där. jippiiie!
+ följde med o tittade på fia när hon tävlade Nirvana & Ramiiro i Vännäs, rundorna såg jättefina ut.

ja där har ni min dag,min helg. hoppas ni haft det bra.
ska som jag skrev lägga in fler bilder sen+film.
pusssssssss/ emma

Kommentarer
Postat av: vicketoria

As bra ju emma och safari :) <3

2009-05-26 @ 08:46:25
URL: http://vickenyfiken.blogg.se/
Postat av: vicketoria

As BRA emma och safari ;) <3

2009-05-26 @ 08:47:34
URL: http://vickenyfiken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0