allt möjligt

hade som ingen bra slogan så de får bli sådär.

det har snöat för fulla muggar idag. härligt med snö så det blir nåt underlag att rida på!
idag har det varit tråkig skola & safari har vilat. jag har ba latat mig i soffan efter skolan, ba sooooft.
helgen var fin, fredag fest , lördag chilla, söndag var med fia & kollade när hon o lillen tränade för en tränare som brukar träna landslaget, shiiet?!  ~ ja så var min fina helg.

nu är det 4 dagars tråkig skola tills nästa helg. jag fick ett sms av en som heter maria o bor i nordmaling, jag hade
pompom hos henne i somras och då med pom hade jag skickat magnetpaddar.. sen när vi tog hem honom igen så glömde vi paddarna där och jag o mamma har gått runt som tokiga och letat efter dom dummarna paddarna men då skickade maria ett sms o sa att hon hade städat sadelkammaren idag och då hade hon hittat paddarna =D greeeat!!
+ så då bestämde vi samtidigt att jag ska komma o hälsa på henne på lördag,super kul!

jag filmade fia med min supermobil när jag var på hoppträningen i söndags så jag ska lägga in filmen åt henne nu
och försöka fixa in den på youtube men det suger för det vill inte funka för mig.
störande!
oxå sen så vill jag oxå försöka snygga till bloggen men jag vet inte hur man gör!  hjälp mig ;o

aja får försöka fixa dedär, men nu ska jag fixa filmen. men jag måste ju såklart ha med bilder på mina två älsklingar:



sötpom 
*~ sötaste Pom Pom <3 och hans kompis Tucker (till höger) som han är sällskap åt i vindeln.





sötsafari
*~ sötaste Safari <3

                                                                                                                    HARE BÄST! //emmuth


Kommentarer
Postat av: Johanna

jag kan hjälpa dig med designen (aa)

2009-02-17 @ 17:20:56
URL: http://jiohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0