Lördag

är det idag. Har hunnit vara i stallet på morgonen. For ut och skrittade Amir, han var pigg och glad som vanligt :)
Hade väldigt trevligt igår. Såg på film med Amanda, Sebastian, Willy och Wille. Vi såg Ace Ventura, sjukt rolig film! Vi var även ut en sväng, tittade in på UG.

Runt 01.30 var vi hemma. Vi gick och la oss direkt och min mage var sjukt hungrig, men jag var inte sugen på äta nåt så när jag vaknade idag mådde jag riktigt dåligt. Jag försökte få i mig en macka, men jag kunde bara inte svälja. Jag tänkte att "det är så här dom med anorexi måste känna".
Pappa skjutsade mig till stallet på morgonen sen när jag var klar åkte jag med mamma hem.
Jag ska tillbaka till Hörnefors senare. Men nu blir det att göra knäck ;)


Förresten, vad tycker ni om att Erik vann?
Jag hejade på honom så för mig var det just fine;) pusss/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0