Julklappar & hoppträning

Vaknade upp hos Amanda idag. Jag vaknade, som vanligt, före henne, men det gjorde inget för hunden Håkan som dom var hundvakt åt var social med mig. ;)

Mamma kom och hämtade mig vid tolv och då drog vi iväg till stan och shoppade julklappar! Hittade julklappar till rätt många, men har några kvar att köpa till.
När vi shoppat klart och innan vi drog till stallet, svängde vi förbi på subway och köpte en macka var.
När vi kom till stallet gjorde vi iordning Amir för resan till hippo och packade sakerna. Vi var rätt tidigt på hippo så jag kollade lite när några red tills träningen började.

Amir skötte sig finfint. Han var inte överpigg så han lyssnade bra. Vi gjorde lite olika övningar tillexempel hoppa serpentinbågar, bågar. Tillsist satte våran nya hopptränare Johanna Forsman ihop allt till en bana. Det gick bra, kom lite nära ibland, men Amir skötte det fint. Så jag är nöjd över träningen :)

Det blir en dinosaurie bild för att jag, Willy och Amanda såg
Jurassic Park igår,(Sebbe&Wille nördade nåt bil tv spel)
eller jag såg väl kanske inte så mycket direkt.. Somnade typ direkt haha.
There you got it folks! pusss/emma

Kommentarer
Postat av: sandra

idag har safari och jag ridit luciakortege i lycksele centrum han var cool :)

2009-12-14 @ 00:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0