Julen närmar sig

med stormsteg! Bara 10 dagar kvar till julafton.
Jag köpte ju julklappar igår, men har fler att köpa så jag åker till stan antingen imorgon eller på fredag. Jag får väl se hur det blir. Amir vilar imorgon så då har jag ju lite tid över till shopping isf.
Idag var mamma ute och promenerade med honom. Han hade varit pigg och glad. Trippade på och bockade även en gång. Hihi:)

När julen börjar närma sig så blir det ju värsta mysiga jul feelingen,
så nu sitter jag och lyssnar på Mariah Carey's "All i want for christmas is you"

Har ni någon jullåt ni gillar lite extra? pusss/emma

Kommentarer
Postat av: Angelica

Den här låten lyssnade jag på när du bara var en liten bäbis.. shit vad gammal den är!

2009-12-14 @ 21:23:56
URL: http://theangelic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0