Hur kan dom?!

Detta avsnitt var det sista från Desperate Housewives på ett tag. Nu är det uppehåll. Jag vet inte när dom kör igång igen med gud vad jag längtar!
Ni som såg DH idag förstår mig nog när jag tycker dom är hemska som har ett super spännande sista program innan uppehållet. I slutet av programmet kom ett flygplan och for igenom folket som hade julfest och innan det slutade visade dom att det var någon som dog, men det visades inte vem/vilka det var.
Åååh, jag kommer längta ihjäl mig tills nästa program är. Jag hoppas uppehållet inte är alltför länge..


Flummigt inlägg, men som jag skrev, ni som såg Desperate Housewives idag
borde förstå vad jag menar ;) pusss/emma


Kommentarer
Postat av: simone

Hahaha, gillar bilden :D

2009-12-09 @ 08:55:42
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Marielle

Hej!

Jag har just nu en "gissa bilden" tävling på min blogg. Om du svarar rätt har du chansen att vinna årets julklapp! Var med och svara rätt du med.



Ps. Jag kommer att ha 4 tävlingar innan jul, så du har ännu större chans att vinna! Ds.

2009-12-09 @ 14:05:22
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0