glass i stora lass

Har just sett klart halv åtta hos mig & mumsat i mig en magnum glass;)
Dagen började med skola. Det är rätt mycket vi har att göra innan jullovet.. Engelska redovisning, so prov, läxförhör m.m. Jobbigt, men det kommer vara skönt när det är gjort.

Efter skolan blev det bussen in till stan. Mamma hämtade som vanligt på busshållplatsen och skjutsade mig till stallet. Det har varit lite varmare några dagar nu så jag passade på och lät Amir springa lite när underlaget var helt okej. Det hade inte Amir något emot och sprang mer än gärna!
Han var pigg, men hade sina stunder då han kunde vara lugn och fin.

                   En fråga, vilken glass är din favorit?

Kommentarer
Postat av: Angelica

Oj vilken svår fråga.. måste nog säga lakritspuck!

2009-12-09 @ 21:59:43
URL: http://theangelic.blogg.se/
Postat av: Hanna

Magnum mandel eller vit. :)

2009-12-10 @ 15:42:42
URL: http://hannaforsberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0