Dan före doppardan

Imorgon är det JULAFTON så det betyder att det är dan före doppardan idag.

Jag sov hos Sofia inatt. Vi hade en riktig latmask dag igår. Vi låg i hennes säng nästan hela dagen och såg på film, men vid typ elva på kvällen kom killarna och hämtade oss och det var tur det annars hade vi väl blivit galna av överskottsenergi.

Mamma ringde och väckte mig vid halv tolv idag och kom och hämtade mig hos Sofia vid tolv.
När jag kom till stallet borstade jag Amir och red ut i skogen barbacka, mysmys! Skrittade och travade idag. Tränade på att hålla honom i en bra form i ett lugnt tempo. Glada och pigga Amir ville som vanligt springa på, men efter lite övertalning så gick det finfint.

Efter stallet har jag varit hemma och slagit in julklappar.
Jag har ett paket kvar sedan blir det att baka! pusss/emma

Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

Härlig blogg du har! :)



Kolla gärna in min HÄSTBLOGG: http://frejalindskog.webblogg.se

2009-12-23 @ 18:38:07
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0