Dålig uppdatering igen

sorry for that guys!

Inatt sov jag hos Willy eller vi sov egentligen inte så mycket. 2-3 timmar kanske?
Vi kom hem mellan 01.00-02.00 och började se en film, men båda somnade rätt fort haha.

Jag drog rätt tidigt. Var i stallet runt nio och for ut och red en pigg&glad Amir. Jag red inte spec hårt för imorgon är det hopptävling;) eller det är julklappshoppning på Hippo!
Får väl se om jag får någon film ifrån tävlingen, isf lägger jag upp den här.

Jag kom hem från UG för ett tag sen. Har hunnit mumsa i mig lite melon, fast den var egentligen inte så himla mumsig. Den var inte så söt och god som den förra melonen jag köpte.
När jag kom hem såg jag att julgranen hade kommit fram, mysigt!

Nu ska jag se på tv sedan blir det att ta igen den förlorade sömnen. Är ganska trött nu.
Hoppas ni haft en trevlig lördag, det har då jag! pusss/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0