Chillar

Go kväll Sverige!
Jag varierar lite mellan tv-tittande och datorn. Men mest blir det datorn för pappa ser på något tråkigt bil program, as usual..

Såg på film hos Willy och hade det trevligt, as usual ;) haha. Vi såg flera filmer, men jag kommer bara ihåg vad den sista hette och det var Forrest Gump. Jag har sett den förut för länge sen, men den är rolig.

Imorgon blir det att följa med mamma till stallet på morgonen. Jag var sjukt trött när mamma väckte mig idag vid åtta så jag ska nog inte gå och lägga mig lite före 03.00 inatt som jag gjorde igår.

Haha, bjuder på go'bild från julafton :D

En fråga; Om du var tvungen att välja mellan dator och tv, vad skulle du välja?
pusss/emma


Kommentarer
Postat av: simone

Sov gott du söta! :)

2009-12-29 @ 01:42:52
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0