back in business

Hej, sorry för att jag inte bloggade nånting igår. Var hos Ewelina och vi hade fullt upp med att koka knäck och titta på paradise hotel ;)
Nu har jag tagit en liten paus från en engelska uppgift som jag har till imorgon. Vi ska redovisa om Asien, antingen ett land eller en person och jag har valt att redovisa om Foki för hon kommer ju från Asien.
Jag måste redovisa i fem minuter så jag har några papper att skriva, men ska även skriva ut lite bilder.

Idag är det verkligen svinkallt ute. Jobbigt, men snön smälter iaf inte bort.
Jag var riktigt trött när jag kom hem idag. Somnade i soffan fram till middagen. Mamma fick väcka mig tre ggr för att jag bara somnade om.
Nu måste jag gå och fortsätta med engelskan, men först måste jag bjuda på en härlig film!

Haha, Cirkus Möller skojar om Bonde söker fru!
Ha det bra allihopa! pusss/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0