tjatja

vet att jag är världens sämsta på uppdatera men det är sommar!
Pom Pom & Safari äter gräs och mår fint. eller jag hoppas iaf att det inte är nånting fel på Pom, idag när jag och mamma kom till beteshagen och jag kom fram till pompe så såg jag att han hade en knöl på ena frambenet som inte varit där förut. jag klämde där och kände, reagerade inget, jag tog ut honom på vägen och sprang med honom, ingen hälta. så det känns ju inte som att han fått sig en spark för då skulle han ju haft ont. kan ju vara att en bräms bitit han, han är ju lite känslig mot bett och sånt. skulle suga hårt om det skulle bli nåt nu efter att han vilat ett år. aja,får hålla koll på det där.

Safari fick skutta lite idag & mamma skrittade med på pompe. Saffe var pigg och glad och tyckte det var kul att få hoppa lite, hoppade som högst 70-75. han skötte sig finfint. jag hoppas han sköter sig lika bra på lördag,då bär det av till vännäs för en liten blåbärshoppning. kulkul, i hope!
sen måste jag även plugga in dressyr programmet LB:0 för den 15 aug blir det lok dressyr på Hippologum. ska försöka träna in det ordentligt för jag vill verkligen få till en bra dressyr runda, Safari är ju verkligen fin i dressyren,men det är jag som klantar mig med vägarna och kommer i obalans. ska träna in programmet sen drar jag och tränar på hippo,finfint!

i måndags var jag på bio med några av konfatjejerna; Evelina, Danni, Sofia, Maja, Elin, Signe.
vi såg " Sommaren med Göran ",helt okej! efter bion drog vi på starz och åt, snackade & hade riktigt trevligt. galet härliga tjejer! saknar ridkonfan-09, konfatjejerna ägde, ledarna ägde, hästarna ägde, stämningen ägde, allt ägde.

hoppas allt äger för er! puss/////emma

<3 P.S. i love you!


Kommentarer
Postat av: Danni

det var jätte roligt i måndag :D

saknar lägret as mkt, vill göra om det varje, varje minut, varje sekund! :)<33333

2009-08-06 @ 00:16:48
Postat av: challe

hihi, gullig bild^^



jamen det blir nog bra! och nu får han satan inte bocka av dig haha! men det är alltid bra att ta det lite lugnt om man har hamnat i en svacka :):)



jorå det är bara bra med mig:) hur är det med dig då?



förresten har du lagt upp filmerna på youtube? annars kan du ju skicka om du vill? :]

2009-08-06 @ 20:50:34
URL: http://ristiniemi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0