tävling,moppe,film

igår började min dag med att jag och mamma drog till vännäs och tittade på tävling. skulle till trafikskolan kl 11 och göra prov+uppkörning, men jag hann se fia & lillen i LB;n och han var verkligen superfin och dom kom 4:a.
när jag kom till trafikskolan öst på stan fick jag börja med att göra provet ooooch jag klarade det yay!
34 rätt av 35 frågor. sen var det uppkörning och det gick finfint, körsnubben som var med sa att om han hade haft en hjälm hade han gärna åkt slalombanan med mig;)

när allt var klart och vi var tillbaks på trafikskolan (åkte iväg till nåt ställe & körde) så promenixade jag till stallet.
jag gjorde iordning pompe och drog ut och skrittade honom en halvtimme. han ville inte jobba först och höll på med huvudet, men efter en stund gick han riktigt fint. jag börjar hitta knapparna på han igen, man tappar som lite när man inte ridit han på ett år, är så speciell att rida, men nu börjar jag hitta honom igen. safari fick vila.

efter stallet drog jag till ersboda till ewe, vi tog en buss till stan och träffade Daimen, vi gick och köpte lite snask, en smultrondricka, en vattenmelon, en nätmelon & ben&jerrys! sen gick vi på hemmakväll och hyrde en film, blown apart, inte den bästa film jag sett, men den var okej. jag & ewe tog bussen hem från daimen och vi var hemma vid ett.

idag blir det stan med ewe, blir väl kanske att köra lite ITG nere på megazone oxå blire väl pållarna oxå, men det är så tråkigt väder så det blir kanske bara att fara dit & klappa lite på dom. får väl se:)
nu ska jag ringa fia & höra om hon hunnit tävla msvb än! ha en bra söndag.
pussss/emma

BEN&JERRYSSÅÅÅÅÅ GOD!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tja!

tog du nå bilder på mig från i helgen? =)

2009-08-16 @ 17:24:43
Postat av: emma

hej, lite svårt att veta när du inte skriver ditt namn:)

2009-08-20 @ 22:23:12
URL: http://hopppom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0