min dag började med

att mamma körde mig till hörnefors och jag tog bussen in till stan. var på trafikskolan vid 10 och satte mig vid datorn och började plugga på moppekortet, kändes rätt bra. (PROV IMORGON)
satt typ 2timmar&40min, sen tog jag mig en promenix till stallet som ligger på teg. gjorde iordning Safari och drog ut en sväng i skogen, blev lite skritt & trav. han var verkligen hur fin som helst, jätte mjuk och avslappnad. gjorde riktigt fina halter och lyssnade super.
när jag kom tillbaka till stallet bytte jag häst. mamma hade gjort iordning Pom och skrittat runt lite på stallbacken,provade en ny hoppsadel. jag hoppade upp och skrittade iväg en liten sväng. från början ville han gå som en giraff, men efter ett tag gick han fint stundvis.

efter ridturen skyndade jag och mamma iväg till vännäs för att titta på ponnyhopptävlingarna. det såg ut att gå finfint för alla hipporyttare. det var 3 klasser och vi såg alla, sen bar det av hem. efter middagen följde jag med mam&pap till hörnefors, hoppade av vid kiosken, ringde amanda och sa att hon fick pallra sig dit. jag köpte godis, amanda & hennes kille kom, sen kom massa annat folk. trevligttrevligt.
nu är jag hemma igen & knaprar på godis! hoppas alla haft en bra fredag.
pussssssss /emma

:) SAFARI

:) POM POM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pompom är nog en av de snyggaste jag har sett! =)

2009-08-16 @ 13:02:32
Postat av: emma

jaså? va kul att du tkr det.:) han är verkligen fin.

2009-08-20 @ 22:26:35
URL: http://hopppom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0