everything

hänt lite grejjer nu..
tränade i söndags, Safari hoppade jätte bra, allt gick super bortsett från att jag åkte av 3 ggr. Har man en peppad buspåni så har man. när jag fattade galopp började han bocka, sen hoppade han rätt upp i luften och sparkade bakut! flög som en vante haha. men sen gick allt mkt bättre och jag tror vi hoppade runt en meter som högst :)

Nu vill jag bara att det ska bli helg, ska debutera LC (80) med Safari på hippo. PEPPA JEWL!
haha jag får passa mig så att jag inte åker i backen, skulle suga hårt.. nämen det är ba hålla tummarna , please do that for me?

Okej, lilla Pompen då.. han har vi lånat ut till en tjej i brännland.. saknar honom nåt så jävulst. men jag är där och hälsar på honom på helgerna, han är rund och go hihih! det som är tänkt iaf är att han ska stå där till vår/sommaren..
eller tar väl hem honom till sommaren oxå far vi in till vet. och ser hur det ser ut i benet.. är han inte bra går jag under!
MY PÅWNIES ARE MY EVERYTHIIIIIIIIIIIIIIING ! ! ! !
<3
amen, hare :) puss \\\\\\\\EMMA


söt safari


HE'S JUST LIKE THE SWEETEST EVEEEER!

Kommentarer
Postat av: maria

Då om du tävlar på hippo, på lördagen alltså, kommer vi att möta varandra :)

2008-10-02 @ 16:14:45
URL: http://mariaeatworld.blogg.se/
Postat av: Malin

Men emma! varför ta bort ditt ansikte?:O

2009-05-21 @ 00:15:18
URL: http://malinslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0