t j a a a

då var det Halloween då, har fixat fram lite Halloween grejjer här hemma så det blir lite kusligt haha.

BU!-
BUUUUUUUUUUUU!




nämen okey, glöm halloween..
idag när man vaknade snöade det, "mys!" tänkte jag, men det var inte alls lika mys när jag var ute o red.
det klibbade under hovarna så det blev styltor, så jag hoppade av o gick med safari ist. och hade hovkratsen
i högsta hugg, haha.
&&&& imorrn är det tävling, wiiiiiiih0!
hoppas att vädret är bra imorrn, det är så drygt när det är storm! ! ! hoppas på det bästa:)

+ igår så köpte jag mööörkbrun hårfärg så snart blir det att färga : D
amen jag hade väl inte så himla mycket mer, hängt me fia i veckan, gick på stan med kossan&fiisk, & såklart ridit mina underbara ponnysar (L)L)L)
p u s s a r !

pompom <3, safari <3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0