Vännäs Klubbhoppning 1 nov. - resultatet

Okey, här kommer resultatet från gårdagen..

60/70cm - Saffe var jätte duktig, vi tog oss runt banan felfritt.
han har ju fortfarande inte superkondition så det gick inte jätte räser,så ingen placering, men jag är supernöjd endå!

80/90cm - den klassen blev som lite debut för jag har aldrig tävlat 90..
ja iaf så gick allt bra tills efter 4an.. han fick nåt busfnatt o slängde sig så jag åkte av ;p
det sög, men jag är endå nöjd för dom hindrena vi hann hoppa hoppade han gallant!

nu blire vintervila för saffipaff, sen ska han bara konditionstränas i vinter och få lite muskler på kroppen ist. för fett haha.
men somsagt, jag är väldigt nöjd över hur det gick endå (: har man en busponi så har man!

& nu ska jag fortsätta sörpla i min varma choklad m. grädde som min kära broder fixade till mig.
hare bra ! :)

safari&pompom-mitt ljus i mörkret


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0