PomPom

Hej , jag har just gjort den här sidan så jag vet inte så mycket om det här ,men jag ska prova!
Jag har ett varmblod som är född 1999 som heter PomPom.
Har haft honom sen sommaren 2006 men fick honom inte förrän den här sommaren
den 21/7 när jag fyllde 13 .
Pom har förut varit travhäst,men blev skadad då & då .
Men när jag fick honom så var han frisk och nu hopptävlar jag med honom.

Han är väldigt duktig på hoppa.
Har hoppat som högst 110 med honom & är löshoppad 120.
image1
Den här bilden är från vännäs den 23/9 -2007 .
Kom 3a i 70cm , men bilden är från klassen 50cm.

Nästa tävling kommer nog också att bli i vännäs den 11/11 .
Skriver mer då , eller tidigare om nånting kul dyker upp innan ! :) // emmabergsdorf

Kommentarer
Postat av: ..

hihi vilken söt sida! :P

2007-11-03 @ 21:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0