Inte helt hundra, men

God morgon eller dag. Tisdag och ledig. Käkat frulle och ligger nu i soffan med morgonrocken på. Ska dock gå och byta om till träningskläder snart, om jag hittar igen dom.. Inte sett varken dom eller gymmet på ett bra tag. Nog för att mycket energi går till hästen, men mest är det för att jag är sjuk varannan vecka. 

Överdriver, men har aldrig varit sjuk så ofta som jag varit det här året. Kan bero på lite olika saker, men jag är iaf riktigt less på att gå runt och vara hängig med snoret rinnande och ett luktsinne som bara funkar till 50%. Jobbigt när man vill känna sig 100% och orka mer. Men ska försöka hinna med vårdcentralen snart och även boosta kroppen med lite må bra grejs. 

Till någonting roligare så hoppade jag Walle för några dagar sedan. Känns bara trevlig, positiv och gör det han ska liksom. Ser framemot framtiden när han är starkare och man kan sätta lite mer krav på honom. Det är en fin häst jag har hittat iaf. 
Nu blir det ombyte för att dra till gymmet och trotsa förkylningen. Lugnt pass såklart. Vill bara andas lite Gammlia innan det blir stallet för ett ridpass i hösten. ciaaao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0