"you're not my sunshine, anymore"

Fan vad duktig jag är. Fick ett stört städryck och fixade fetdisken, dammsugade, dansade runt med trasan i högsta hugg och fick även undan lite julpynt. Pluspoäng till mig och minus till Frank som var tvungen att skita när jag stod inne på toan och städade..
 
Annars idag så blev det ett besök på gymmet för att köra lite ben. Visste inte riktigt hur bra det skulle gå eftersom jag vrickade vänstra foten helt galet mycket när jag dansade på krogen för nå veckor sedan (hade inte ens högklackat, sämst) och känner fortfarande av det, sedan ramlade jag av Harry i förrgår (första gången, yaay) och landade mitt i en oxer så jag fick en bom rätt på högra smalbenet, så ja.. visste inte riktigt hur bra det skulle gå, men det gick faktiskt rättså fint ändå. Stötte på Julia också så vi planerade in ett pass tillsammans imorgon. 
 
SEN MITT NYÅR DÅ - Började kvällen med en svingod trerättersmiddag hos Malin & Måns med trevligt folk. Blev lite spel och snack, sedan rullade jag vidare med Fia till en hemmafest för att avrunda kvällen där. Höll mig städad så mådde som en prinsessa dagen efter. Fint det, palla börja 2015 som pytonorm...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0