Stulen telefon

Tjeniz. Om någon har försökt nå mig i helgen så kan jag säga att jag blev av med telefonen i fredags (fredag den trettonde..) så jag är fortfarande utan. Ska fixa en ny till veckan, så länge lånar jag en telefon av pappa. Ni får väl skriva på fb ifall ni vill nåt.
 
Igår var jag bjuden till en från Charken på jobbet så vid 18 blev jag upphämtad av bageriJohan och så rullade vi till Umedalen där partajet höll till. Jag körde på nyktert, men åt mycket god mat som hade dukats upp. Typ tio olika ostar, salami, lufttorkad skinka, rökt karré, hästkött som jag inte ens nuddade med gaffeln haha, skagenröra, färska räkor, massa olika sorters rökta fiskar, nybakat bröd osv. Sjukt mycket gott och konditorn bjöd på en moussig efterrätt. Hade en trevlig kväll och kul att se folk lite mer uppklädda och inte bara i standard jobbkläderna.
 
Idag vaknade jag vid nio, käkade frulle och rullade sedan till stallet för att rida ut på Harry. Han blev vaccinerad i veckan så han har tagit det lugnt några dagar, men idag fick han komma ut i skogen och jogga. Lite ofokuserad till början, men blev avslappnad och trevlig på hemvägen. Är nu ute hos pappa, men ska ta och rulla in mot stan strax. Så nu är ni uppdaterade om det senaste och vet vart ni kan nå mig. Hanééé.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0