Denna förbannelse

Förra veckan bestod av 6 arbetsdagar, stallet och lite träning på det. Även denna vecka skulle jag bara ha en ledig dag, alltså imorgon, men nu blev det även idag då jag börjat känna mig hängig. IGEN? Känns som att jag nyss var sjuk, eller det var jag, så fattar inte varför jag har feber nu.. Gick upp vid nio imorse och kände mig pigg. Käkade frulle och drog till gymmet där jag körde ett pass som kändes bra. Inte seg eller att det kändes tungt. Men nu har jag börjat få feber så blir väl helt enkelt att ta det jäkligt lugnt och hoppas på att det här går över lika fort som det kom.

Aja, ska gå över till affären snart och köpa nå stuff, sen blir det att fortsätta chilla framför tvn med mina lurviga myspojkar. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0