Påsk & Långfredag

Många som är ledig denna dag då den är röd, men själv krigar man på och har jobbat 6-15.30. Trodde det skulle vara lite lugnare i butiken eftersom det var mycket igår, meeen icket! Efter en jobbdag med full fart var det skönt att parkera mitt ass hos mamma och få en trerätters serverad. Inte många som lagar mat som min mamma. På det fick jag även med mig ett påskägg hem! 


Helgen består bland annat av jobb för mig. 6-12 imorgon, men lär nog finnas en risk att behöva jobba över då det var ganska många tårtbeställningar. Mer inplanerat imorgon är en middag med pappa och bror. Trevligt trevligt. Tänkte röra mig mot sängen nu, men innan det bjuder jag på ytterligare en bild från dagen. Jag nämnde nåt i fikarummet om att vi inte hade fått nåt påskägg, sedan möttes jag av detta bord vid hemgång. Sweeeet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0