Slut på veckan

Jobbat 6.30-16.00 idag. Dagen gick rätt snabbt och jag hade fortfarande ångan uppe när jag kom hem så bytte bara om och fortsatte till gymmet. Körde ben, men lyckades fint nog sträcka benen i uppvärmningen. Var nog lite stel i musklerna sen gårdagens tävling, men passet gick bra ändå då jag körde mer övningar för rumpan istället. 
 
Nu blir det iaf mys framför Simpsons tillsammans med Robin. Vi har varit på Godishuset och köpt snask så nu blir det att krypa ner i sängen. Imorgon är det ny vecka och då ska jag vara duktig med kosten. Försöka göra matlådor till jobb också så man inte blir fattig. Bra, nu har jag skrivit ut det så nu måste jag hålla det nu när HELA världen som läser min blogg vet om det. Superb, byetheeen.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0