sjukt

Go'kväll folket. Här sitter jag framför datorn, knaprandes på en brago och kommer på att det var ett tag sen jag skrev på min lilla blogg. Händer ju inte så mycket speciellt på dagarna, men sånt vanligt krafs finns ju alltid att berätta. Många som är sjuka nu och det verkar som att varken jag eller Robin lyckats komma undan. Börjat känna mig krasslig nu, men som tur är har jag haft en ledig dag. Har överhuvudtaget en väldigt lugn jobbvecka denna vecka, så på ett sätt tur att sjukan kommer nu så jag inte tappar så mycket jobb. Vill bara inte missa personalfesten nu på lördag som nog kommer bli riktigt grym med nya jobbet. Krävs mycket sjuka för att jag ska hålla mig hemma.
 
Annars idag har jag och Robin 7 månader tillsammans! Eftersom vi båda känner oss krassliga blir det lugnt seriemys med gotta hemma i sängen. Har varit i stallet på dagen och ridit Harry barbacka och innan det var jag in på Kakmonstret för att se hur det stod till där. Tycker Bea är så duktig som verkligen huggit i och styrt upp så bra med företaget så det verkligen syns att det går bra. Riktig boss. 
 
 

Kommentarer
Postat av: beaboss

Puss babe! ❤️

2014-10-23 @ 18:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0