- turn down for what

Ledig från jobbet idag. Är ju ledig varannan tisdag från jobbet, men eftersom det var så mycket nu i tisdags med studenten och alla tårtor så flyttade jag lediga dagen till torsdag, alltså idag istället. Var på gymmet runt halv två och körde boobs, sedan tog jag en promenad förbi Budo&Fitness för att kolla efter nå proteinbars. Inga sådana fick följa med hem, istället fick jag frågan om jag testat nya energidrycken HEAT vilket jag inte gjort, så då bjöd dom på en sån som jag fick ta med hem och testa. Den får väl slinka ner innan gymmet imorgon då.
 
Sitter hos mamma nu och har precis tryckt i mig en stor portion kött, vattenmelon, sallad och jordgubbar. Lyxerier och bra uppladdning för ikväll då det är hopptävling i Sävar för mig och Harry. Blir spännande. Skriver om den senare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0