Hopptävling på SURF

Igår blev det hopptävling på SURF för mig och Harry. Våran första riktiga tävling och även våran 90 debut. Harry kändes riktigt fin på framhoppningen trots mycket runt omkring. Han var fokuserad och hoppade fint. Även inne på banan kändes han fin. Pep dock undan på två hinder, blev lite vingligt på någon linje då jag skulle varit bättre på passa upp, men i övrigt skötte han det bra och fixade sånt som jag hade väntat som svårigheter. Både jag och Laila var nöjd. Han var sansad och kändes bra. Blir kul att se nu hur han sköter nästa tävling, hittills har han ju utvecklats väldigt snabbt. Kul & spännande.
 
                              Bild från våran hoppträning tidigare i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0