- But we´re young right now

Ja, ni som läst mitt tidigare inlägg vet ju att jag vaknade vid 02 inatt och inte blev det nå mer sömn efter det. Gick upp vid fem, gjorde mig iordning och rullade till Nybro. Gick faktiskt bra, hade väntat mig några trötta timmar, men fick sluta där vid tolv eftersom jag kom in tidigt.
 
Åkte förbi stallet en snabbis och fixade fodret. Mamma hade redan mockat och fixat klart och så tidigt på dagen var det nästan för varmt för att rida. Så jag rullade hem, käkade och la mig i soffan. Kunde inte somna även fast jag var trött, så istället hällde jag i mig en Celsius och drog ut och sprang. Trodde det skulle gå svintungt, men det flöt på bra. När jag var hemma igen solade jag en stund och la mig sedan i sängen och försökte sova igen, men icket.
 
Vid sju var jag tillbaka i stallet igen. Red ut barbacka och det var riktigt härligt med kvällssolen framme. Höll mig på rundbanan och Amir kändes väldigt fin i alla gångarterna. Men nu tänkte jag dra mig mot sängen igen och försöka få sova nån jewla gång. god natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0