8 Januari - Tips på Healthy Snack

Go'kväll folket. Har varit en fartfylld dag. Kan ju börja med att berätta om gårkvällen. Var ut och träffade Malin en stund, kul som alltid. Sedan när jag kom in igen så ringde Eve lite före ett och berättade att hon var strandsatt på stan så då var det bara att åka iväg och hämta henne. Alltid trevligt med sovsällskap.
 
Vi åkte ner på stan runt tolv idag och gjorde lite allt möjligt. Drog till stallet en stund och fixade iordning. Natasha var snäll och red Amir, men imorgon känner jag att jag kan rida själv igen. Börjar känna mig frisk nu så. Var iallafall runt på lite olika ställen, sedan var jag hemma vid fyra igen.
 
Tänkte förresten tipsa er om ett healthy snack. Testade idag att göra en dipp på kesella/lättkvarg istället för att använda tex gräddfil som innehåller bra mycket mer fett. Det smakar precis likadant och kesella innehåller mycket protein. Try it :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0