5 januari - you got me feelin' so right

Senast igår sa jag till mamma, "Skönt, jag har hittills inte varit sjuk på länge" och idag har jag börjat bli förkyld och känner att febern är på G. Gr8.
 
Aja, hade riktigt jäkla kul igår. Mycket skratt och träffade många härliga personer. Lyckad kväll! Vaknade upp med Josse här hemma, båda lite bakis, men ändå så att man överlevde. Drog ner på stan vid ett och käkade. Åkte hem runt tre och bytte kläder, sedan rullade jag till stallet. Gjorde iordning och pussade på min fina ponnyplutt, ingen ridning idag. Hoppas på att jag inte vaknar upp imorgon och mår ruttet så jag kan fara ut och rida. Vem har tid för sjukdom liksom?..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0