22 februari - sketen fredag

Dagen började med att jag hade uppkörning för tungt släp. Hade kugg-Ola så alla kan ju gissa en gång hur det gick. :):):) Drog sedan till skolan och var i bageriet för att göra fantasibröd. Blev nöjd med resultatet, men lyckades såklart tappa min plåt med dom finaste bröden rätt ner i golvet. Gick ju att rädda, men ännu lite vresigare blev man ju när dagen redan börjat dåligt.
 
Fick sedan hämtning och for till stallet. Red Amir på banan och han var riktigt fin så det piggade ju upp ordentligt. Lyssnade bra på skänkeln och kändes som en studsboll i galoppen, gjorde fina byten. Red 40min. Nu vill jag egentligen bara lägga mig i soffan och ligga kvar där resten av dagen, men om en halvtimme börjar boxningen såå hejrå.
Fuck You You Fucking Fuck GIF photo fyyff3.gif

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0