19 februari - Du måste resa dig och se vart denna vägen leder

Dagen började med skola som rullade på till två. Har haft en lite tung känsla över mig idag. Inte för att det är något speciellt, utan för att det just nu är mycket olika grejer på samma gång. Mycket i skolan som ska göras och väldigt snart en uppkörning (för att få köra tungt släp). Skönt var det iallafall att mamma fixade stallet åt mig så jag for direkt hem efter plugget.
 
Drog på boxningen vid 17.30 och nu sitter jag nyduschad och freshy. Ledig imorgon, men ska befinna mig på körskolan vid 10.30 för övningskörning. Lite sovmorgon iaf. :)
 
Var inte säker på om jag ville lägga upp den här bilden eller inte, men nu gör jag det bara sådär. Har kommit en bit med gymmandet iallafall, men än är jag inte färdig. Better keep on working.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Bra Emmie :D snygging!!!!

Svar: ååh tack så jätte mycket!! :')
Emma

2013-02-20 @ 09:03:25
Postat av: carro

älskar din drivkraft och motivation! så duktig cheeey!

Svar: åwwh tack carro!! <3
Emma

2013-02-20 @ 09:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0