14 aug - I live for the Applause

Hade stängning på Maxi bageriet idag och jobbade till fem. Fick ett spännande samtal på lunchrasten av chefen på Nybro. Möte väntar! Iaf, fortsatte sedan direkt till stallet när jag slutat för att rida ut på Amir. Skrittade barbacka i skogen 40min och Amir var riktigt pigg och alert. Kändes bara fin och positiv.
 
Fortsatte hem, käkade middag och drog sedan ut på en pw runt stan. Mellanlandade på Gammliahallen en sväng för att spana in gymmet där. Har velat lite fram och tillbaka hur jag ska göra med boxningen, men har nu bestämt mig för att det nog får bli att lägga det på hyllan ett tag för jag hinner verkligen inte. Tänker inte stressa som jag gjorde i vintras för att hinna till träningarna då både skola och stall skulle hinnas med innan, och träningen är vid middagstid. Lite tråkigt såklart, men jag har fattat att jag kommer ha ännu mindre tid nu när det jobbas också.. Med gymkort kan jag ju dra när det finns tid över på dagen, morgon eller kväll. Så att, så är det. God natt.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är himla kul med typ gruppträning men man blir ju så låst! Nu när jag bara tänkte gymma så är det ju så enkelt. Det är ju alltid öppet lixom :-)

2013-08-15 @ 10:01:46
URL: http://www.Hanna.forsberg.blogspot.com
Postat av: maria

sv: jajjemen :)

2013-08-15 @ 21:02:04
URL: http://maariabodin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0