- fall down once, stand up twice

Praktiken har rullat på bra och när jag slutade fick jag skjuts till stallet av pappa. Natasha hade varit snäll och mockat så jag gjorde iordning Amir direkt och red ut i skogen en timme. Först var han mest fokuserad på annat, men jag travade på rätt mycket och efter en stund kunde han börja slappna av. Han var pigg och alert hela turen, speciellt när han fick syn på kompisen som också var ute i skogen. Då blev det lite studsande och skuttande hit och dit. Klart att man hellre hänger med kompisarna än arbetar..
 
Hoppade över boxningen ikväll eftersom min vänsterhand är halvt invalid pga ett köttsår på pekfingret och en öm tumme. Annars är allt som det är helt enkelt. Har som dålig energi och känner mig lite nere om jag ska vara ärlig. Varför vet jag inte för jag har ingen speciell anledning. Kanske bara blir så ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0