- april april din dumma sill

Hur många har blivit lurade idag? Jag själv har inte blivit utsatt för något skämt, istället var jag den som drog till med ett på facebook och lurade nog dom flesta när jag skrev att jag skulle söderut och provrida storhästar. Och jorå, visst är jag sugen på storhäst, men jag har inget sug efter att sälja Amir så det var ju det då. Men det är klart, visst kan man börja prova lite och se vad som finns ute. Det skadar ju inte.
 
Annars så var jag i stallet någon gång mitt på dagen. Red ut i det super härliga vädret. Amir var på tårna och fick hållas ordentligt i galoppen. Han kändes super i traven och stundvis i galoppen när han slappnade av. Har käkat en god middag som ni kan se på bilden nedan och nu tänkte jag gå ut och röra på mig lite. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0