Star Nutrition, Ripped Hardcore

Var i stallet på förmiddagen. Amir blev skodd och jag grejade bara på i stallet, fyllde vatten och packade hö osv. Drog sedan ner på stan och hängde med Jennie en stund, träffade även Mango, wie! Var också in på GymGrossisten och köpte nå träningspiller.
 
                  Ökad fettförbränning, uppiggande & minskar sötsuget.
                    
 
Tog första pillret idag innan jag drog på bodypumpen och jag känner mig helt hyper fortfarande. Men ska bli kul att testa, har mest sett positiva kommentarer.
 
Och du som undrar vart det finns hästar till salu, kolla www.blocket.se eller www.hastnet.se ...

Kommentarer
Postat av: e

Ok tack så mycket vart hittade du Amair? din blogg är bra

2012-06-28 @ 11:50:10
Postat av: Frida

Vars beställde du grejorna? ;D

2012-07-11 @ 11:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0