tre hästar senare...

Har precis kommit hem efter att ha haft en heldag i stallet. Började med att rida ut på Amir i alla gångarter, använde graman. Han kändes mjuk i kroppen och var riktigt avslappnad i traven. I galoppen blev han mer framåt, men försökte ändå inte gasa iväg.

Efter Amir var det Izas tur. Red på banan och provade för första gången skutta lite med henne. Hon tyckte det var buskul och hoppade mig nästan ur sadeln.

Hann bara komma in i stallet så frågade Emma om jag inte skulle hänga med på banan igen och rida Zarina. Hade ju inget bättre för mig så jag hängde gärna med. Har inte ridit Zarina tidigare, men hon var riktigt trevlig.

Bjuder på en bild på Zarina, från Emmas fb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0