just stop for a minute and smile

Halihalå. Tänkte jag drar igenom min dag, men även gårdagen. Lite oplanerat drog jag in till stan igårkväll för att hänga med Johanna. Vi tog moppen till Cafe Göteborg och fikade med några härliga peeps. Påvägen hem blev vi offer för några ungdomar som kände för att ha lite kul. Jag körde moppen och Johanna som åkte hade jag lovat att jag skulle köra försiktigt. Vi hann bara komma en bit innan vi märkte att några följde efter. De började blinka med helljuset och körde sedan upp på sidan och kastade en burk på Johanna.

Johanna ba ropade att jag skulle gasa så det gjorde jag. Vi nästintill låg ner i en rondell och därefter svängde jag in på en parkering. Körde runt runt med bilen efter, HAHA. Det roliga tog snabbt slut när en typ UG-tant kom ut och vildade på dom i bilen. Vilket äventyr.

På morgonen hängde jag med Johanna till Umåker. Hjälpte till med hennes knattegrupp på travskolan och fick även köra lilla russet Saga. Har hopptränat ikväll, men det tar jag i nästa inlägg!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0