Sjukhuset

Hej! Nu har jag hunnit vara hemma ett tag sen jag kom hem från sjukhuset, men jag kan ju börja från början med att berätta om min dag.

Jag och Sofia vaknade runt halv elva och då gick hennes pappa och köpte mat åt oss. Jag åt en super god sallad och Sofia åt en kebabtallrik. Mamma hämtade mig vid tolv och då for vi iväg till stallet. Jag red inte idag för Anna har ju Amir på torsdagar, men jag klappade lite på Amir när han stod i hagen och åt hö.

När klockan var runt halv två for vi iväg till sjukhuset. Jag är lite tandläkarrädd så jag frågade mamma flera gånger om hon inte kunde ringa och säga att jag var sjuk.
                    
Men det gick faktiskt jätte bra. Jag kände ingenting och jag behövde inte ens bedövning. Jag hade förväntat mig de värsta när jag igår hade fått höra av de flesta att det gjorde jätte ont! Men icket.

Det tog ungefär en timme, sedan var det bara att fara hem. Och nu har jag bara varit hemma och sett på tv. Ska fortsätta titta på Top Chef nu. pusss/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0