mamma med sina sms skillz

Lyssnar på Owl City, bloggar, hungrig - det är vad jag gör och känner just nu. Börjar nästa lektion runt tolv som är svenska och sista är idrott. Har inte bestämt om Amir ska få stå idag eller om han får komma ut en lugnare sväng i skogen. Vill att han orkar med helgen som innehåller julshowsträning och hoppträning.

Förresten.Mamma har skillz när det kommer till att smsa. Hon skrev tidigare ett sms där hon menade att Amir hade fått tillbaka sin box (bytte med en häst igår). och såhär stod det i smset : "Ami ha fått tillbaka sin bmw". Haha!



Kommentarer
Postat av: Angelica

Det ligger nog i den Öbergska släkten. Min pappa, din morbror skickade ett ganska långt sms till mig en gång utan mellanslag. Jag höll på att garva ihjäl mig. :) Det tog sjukt lång tid att läsa..

2010-12-02 @ 17:01:03
Postat av: Pappa

Sjukt kul......

2010-12-02 @ 19:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0