dan före doppardan

Hey! Ligger i sängen och har ganska just kommit hem. Tänkte jag drar min dag lite fort. Sov hos Willy, vi skulle ta 11.10 bussen in till stan som även Amanda hade tänkt ta. Vi provade skolbusskortet, men förstod ju ändå att det knappast skulle gå. Så då tog jag mitt visa-kort för att jag tänkte betala, men då funkade inte det heller för nånting blablabla. Jag frågade busschaffisen om han kunde va lite shysst och låta oss åka ändå, men icket. J*vla gubbe.

Ringde till pappsen som var så snäll och kom och hämtade oss. Han skjutsade mig till stallet och de andra till stan. Amir fick komma ut i skogen idag. Blev lite galopp arbete och han skötte sig helt okej. Ville ibland fara iväg lite, men fick som tillbaka honom ganska snabbt igen. Red ca 40min.

Nu är jag somsagt hemma igen och har lite grejer att fixa. Några få paket kvar att slå in, ska göra kola idag som jag aldrig gjorde igår, rulla chokladtryffeln, eventuellt baka pepparkakor och sedan måste jag även bestämma kläder till imorgon. Mina naglar måste också fixas, fransk manikyr kanske?

Eftersom jag kommer vara rätt upptagen lägger jag in nutellatryffel receptet alldeles strax, bra va? Hoppas ni haft och får en fortsatt trevlig dag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0