christmas cupcakes

Är nu klar med bakandet för ikväll och cupcakesen ligger paketerade och redo för att transporteras till hippo imorgon. Glömde berätta att jag gick med Agnes på stan tidigare idag, även med Amanda och Josse en stund. Iallafall så hann jag köpa nästan alla julklappar, bara en kvar som är till min sweetiepie.

Hann även med att prova en klänning på bikbok innan mamma kom och hämtade mig. Köpte den inte, men ska ner på stan en sväng imorgon innan julshowsträningen och så ser jag väl om den följer med mig hem eller inte.

Men nog om det, nu ska ni få se resultatet på mina christmas cupcakes♥


Kommentarer
Postat av: Jennie

ahhaha, den har jag hört förut men den e så jävla bra! xD

2010-12-11 @ 10:17:00
URL: http://skumgodis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0